Stichting Music bestaat 25 jaar!

Ben je een bekende van Stichting Music Herveld? Ben je acteur/zanger geweest, heb je je als vrijwilliger ingezet, ben je op een andere manier verbonden geweest of ben je nog steeds actief bij de stichting? Het maakt niet uit want Stichting Music Herveld viert haar 25 jarig jubileum en wil graag al haar bekenden uitnodigen.

Op zaterdag 29 juni aanstaande vindt er vanaf 16.00 uur een feestelijke BBQ plaats aan de Binnenstraat 23a in Herveld. Onder het genot van een hapje en drankje en uiteraard muziek is er de mogelijkheid om oude bekenden te ontmoeten en daarnaast zal er worden teruggeblikt op de vele producties die de stichting heeft mogen maken. De rest van het programma houden we nog even geheim…

Ben je enthousiast en heb je zin om samen met ons het 25-jarig jubileum van Stichting Music Herveld te vieren, meld je dan aan vóór 16 juni aanstaande.  De bijdrage in de kosten voor de BBQ is € 15,- p.p. + € 0,35 voor de kosten van Ideal.

Aanmelden gaat via de shop.