Audities Titanic voor kinderen

auditiesMeer dan 100 jaar geleden gingen er veel kinderen mee op reis met de Titanic. Daarom doen er ook kinderen mee aan onze nieuwe musicalproductie Titanic, het verhaal erna. Op zondag 27 april worden er audities gehouden voor deze musical. De uitvoeringen van de musical zijn op 30 en 31 oktober en 1 en 2 november 2014.

Ben jij tussen de 8 en 18 jaar en vind je zingen en acteren leuk, geef je dan nu op voor de audities. Je kunt je opgeven via e-mail of via het contactformulier op deze website. Het volgende willen we graag van je ontvangen:

• Je naam, adresgegevens en je beschikbaarheid voor de dinsdagavonden;
  • Je ervaring op het gebied van zang en spel;
  • Een recente foto;

Je ontvangt dan van Stichting Music een e-mail waarin jouw auditietijd staat vermeld en wat je precies moet voorbereiden voor de auditie. De audities vinden plaats in
Herveld op de Binnenstraat 23. Mochten we met je verder willen, dan kijken we samen met jou naar de planning voor de repetities.

One Reply to “Audities Titanic voor kinderen”

1. Inmiddels zijn de audities al achter de rug en zijn alle rollen voor Titanic, het verhaal erna ingevuld.