Nog drie weken tot de première van Titanic en het verhaal erna

Logo TitanicOver drie weken is het zover: het vertrek van de Titanic naar New York. Op dit moment wordt er volop gerepeteerd om de laatste puntjes op de i te zetten en er wordt nog aan het decor gebouwd, maar het belooft een prachtige voorstelling te worden! De musical vertelt het verhaal van de gasten van Titanic en hun dromen. Waarom gingen ze naar New York, wat waren hun plannen en wensen en wie moesten ze achterlaten in Ierland? Maar de voorstelling gaat ook over wat de Titanic nu nog betekent. Het publiek wordt meegenomen van het Titanic-museum van directeur Bill terug in de tijd naar de verschillende dekken en zalen in de Titanic en weer terug. Welke personen zaten er op het onzinkbare schip, welke verhalen zijn er nu nog over hen bekend?

Bent u benieuwd naar onze nieuwe productie? De voorstellingen zijn op 30 en 31 oktober om 19.30u, 1 november om 13.30u en 19.30u en op 2 november om 13.30u en 19.00u. Kaartjes kunt u kopen bij Groene Vingers in Andelst, Zalencentrum de Hoendrik in Herveld of via het bestelformulier op de website.  We hopen u te zien bij één van de voorstellingen!