Rabobank Clubkascampagne 2014

ClubkascampagneStichting Music doet mee met de Rabobank Clubkas Campagne.  Steunt u ons ook?

De Clubkas Campagne van Rabobank Oost Betuwe krijgt ook in 2014 weer een vervolg en wij doen mee! Onze vereniging kan een bijdrage van de Clubkas Campagne goed gebruiken. Met het geld kunnen we weer alles op alles zetten om een prachtige voorstelling te maken. Daarom hopen we dat we ook op uw stem kunnen rekenen.

Stemmen
Klanten die op 1 maart 2014 lid zijn van Rabobank Oost Betuwe, kunnen van 17 tot en met 31 maart 2014 hun stem uitbrengen op hun favoriete vereniging. Al wel klant, maar nog geen lid van de Rabobank? Dan is dit het uitgelezen moment om dat te worden. Het lidmaatschap is gratis, en als u het lidmaatschap vóór 1 maart 2014 aanvraagt, telt uw stem voor dit jaar ook al mee. De uitleg over hoe het stemmen in zijn werk gaat, krijgt u dan automatisch toegestuurd. Voor meer informatie over de Clubkas Campagne en het gratis lidmaatschap kijk je op de website van de Rabobank.

De campagne
De basisgedachte van de campagne is dat leden van Rabobank Oost Betuwe inspraak hebben bij de verdeling van donaties aan de verenigingen. Voor 2014 stelt de bank een bedrag beschikbaar van € 75.000,-. De bank heeft ongeveer 12.000 leden en ieder lid mag vijf stemmen verdelen. Deze stemmen zijn dus geld waard! Dus vraag na of u al lid bent van de bank en stem tussen 17 en 31 maart 2014 op Stichting Music!