Workshops improvisatietheater en zang

Voor wie niet kan wachten tot onze nieuwe musicalproducties beginnen, bieden we nu ook workshops aan om je individueel te ontwikkelen op het gebied van spel en zang. We bieden dit aan in losse modules van zes lessen. We starten in februari 2017 met de eerste workshops “Improvisatie” en “Zingen van bladmuziek en muziektheorie”.

Improvisatie

Tijdens de improvisatieworkshop leer je de basisvaardigheden van improvisatietheater. We gaan aan de slag met verschillende werkvormen uit de theatersport maar ook met technieken die al improviserend je spelvaardigheid vergroten.

Deze workshop wordt gegeven op dinsdagavond van 20.00u tot 22.00u aan de Binnenstraat 23A te Herveld door Samantha Janssen. De kosten voor deelname aan deze module van zes lessen bedragen € 90,-.

Zingen van bladmuziek en muziektheorie
Je leert melodieën zingen van bladmuziek en wordt wegwijs gemaakt in het notenschrift. Deze workshop wordt gegeven op donderdagavond van 20.00u tot 22.00u aan de Binnenstraat 23A te Herveld door Jarno Scholten. De kosten voor deelname aan deze module van zes lessen bedragen € 90,-.

Bekijk de data of meld je aan!