Aftrap nieuwe productie: Titanic, het verhaal erna – de musical

Vandaag beginnen we met onze nieuwe productie Titanic, het verhaal erna – de musical en maken we allemaal kennis met onze nieuwe regisseur Michael Kroegman.
Michael heeft zelf een script geschreven, dat is gebaseerd op waargebeurde verhalen over mensen die echt op de Titanic zijn meegevaren. Met zelfgeschreven liedjes en teksten en prachtige muziek gecomponeerd door Jarno Scholten en Robin Eenkhoorn, wordt dit weer een echte Music-productie.

We beginnen vandaag met een kennismaking met de nieuwe regisseur en met enkele nieuwe deelnemers. Er kunnen nog enkele nieuwe deelnemers meer bijkomen. We zijn namelijk nog steeds op zoek naar (jonge) mannen om onze club te versterken. Wie interesse heeft om bij Stichting Music mee te doen aan de voorstelling Titanic, het verhaal erna kan reageren via het contactformulier.

De voorstellingen van onze nieuwe productie over de Titanic zijn op 30 en 31 oktober en 1 en 2 november 2014 in de Hoendrik Herveld.