Rolverdeling van Titanic, het verhaal erna bekend

TitanicDe afgelopen week zijn de rollen verdeeld voor Titanic, het verhaal erna. Er zijn audities geweest, waar iedereen een lied heeft gezongen en een monoloog heeft gespeeld. Vooral een monoloog spelen was voor de meesten nieuw, maar de resultaten waren verrassend. Aan de hand van de audities zijn de rollen verdeeld.

Veel personages in het stuk hebben echt bestaan, en zijn ook echt meegegaan op de Titanic. Veel van hun verhalen zijn opgeschreven en op deze echte verhalen is onze musical gebaseerd. De dromen van de passagiers, de levens die ze achterlieten in Europa, de wensen die konden uitkomen in Amerika, het is allemaal verwerkt in de musical.

We hopen dat niet alleen de spelers, maar ook het publiek enthousiast wordt en nieuwsgierig is naar deze nieuwe, zelfgeschreven en zelfgecomponeerde nieuwe musicalproductie van Stichting Music. De uitvoeringen zijn op 30 en 31 oktober en 1 en 2 november 2014. Kaarten zijn al te reserveren!