Het verzet in Polen

Met deze klappers sluiten we de voorstelronde af. Jimmy Berns speelt Thomas Smolarek, en Gerdine Taks-Witzier is (onder andere) actief in het Poolse verzet. Als je hen wilt zien schitteren in Bring my Love to Poland, koop dan je kaarten via www.stichting-music.nl. De kaartverkoop start … Lees verder …Het verzet in Polen

Liefde

In Bring My Love to Poland zien we Lars Jansen als Poolse soldaat Janeck Smolareck, en speelt Esmee Jansen de rol van Rose. Kom hen bekijken en beluisteren – maar koop eerst kaarten via www.stichting-music.nl. Kaarten zijn te koop vanaf eind augustus en de voorstellingen … Lees verder …Liefde

Britse arrogantie

Ook de Britten doen mee aan onze musical Bring my Love to Poland. Generaal Frederick “Boy” Browning wordt gespeeld door Bart van Oerle, en Lotte Haggenburg speelt Miss Fairfax. Beiden kun je zien en horen als je kaarten koopt voor één van de voorstellingen, van … Lees verder …Britse arrogantie