Post!

Post! vertelt over meesteroplichter Jack Conner die door de heerseres van de stad van de galg gered wordt om het in onbruik geraakte postkantoor weer op de kaart te zetten. Jack heeft niet veel zin in zijn nieuwe baan als Postmeester-Generaal, zeker niet als hij het achterstallige werk in het postkantoor ziet en hoort wat er met de vorige postmeesters is gebeurd.

Maar, omdat hij nu eenmaal zijn straf moet uitzitten, probeert hij er maar het beste van te maken en er zelf ook wat beter van te worden. Het valt niet mee, met drie maffe postbodes als personeel en twee reclasseringsambtenaren die hem overal volgen. Gaandeweg komt Jack erachter dat het leven ook zonder oplichting en leugens geleefd kan worden, leert hij van zijn fouten uit het verleden en krijgt hij plezier in de concurrentie met de semafoortorens.

Post! is een vrolijke voorstelling gevuld met goedbedoelende postbezorgers, arrogante monopolisten, synchroon lopende bodyguards en negentiende-eeuwse hackers. Ze werd opgevoerd op 18, 19 en 20 maart 2016 en speciaal voor ons geschreven en gecomponeerd door Samantha Janssen en Jarno Scholten.

De musicalvoorstelling die ik mocht bijwonen was indrukwekkend.
Alles was in mijn ogen perfect voorbereid. Zo te zien hadden alle medewerkers er veel lol aan beleefd. Wens de stichting voor de toekomst veel succes. – M. Keller

Spelers en organisators. Super genoten. Verrassend, snel, actief, boeiend, goed gevonden oplossingen en vooral waar. Echt top. Dank je wel. – T. Veens

Het was een super voorstelling, we hebben genoten, het was weer fantastisch xx— enthousiast.  – M. van Vorsselen

Gisteravond de eerste voorstelling van de musical ‘Post’. Super genoten. De complimenten voor de hele cast.👍👍👍👍👍. (Zondagmiddag ga ik nog een keertje). – L. Janssen