Samantha Janssen

Sinds januari 2015 is Samantha Janssen onze regisseur en scriptschrijver. Ze is een ‘oude bekende’ van Stichting Music: bij een aantal eerdere producties stond ze zelf op de planken in diverse rollen. Nu is ze terug als regisseur en maakt ze samen met muzikaal leider Jarno Scholten de muziektheatervoorstellingen voor Music.

Mijn naam is Samanta Janssen. In 2005 ben ik afgestudeerd aan de Universiteit van Utrecht (Engelse letterkunde) en in 2012 als docent theater aan ArtEZ. Momenteel volg ik de master kunsteducatie in Zwolle. Ik ben actief als schrijver en regisseur. Zo heb ik diverse (muziek)theater- en musicalproducties geschreven en geregisseerd en schrijf ik (korte) verhalen, welke in verschillende bundels zijn gepubliceerd. Bij Stichting Music krijg ik de kans om met een zeer gedreven cast een geheel eigen productie te ontwerpen. Ik kijk er naar uit om deze zelfgeschreven producties neer te zetten.