Stichting Music stelt voorstellingen uit

Stichting Music uit Herveld heeft de afgelopen jaren hard gewerkt om de voorstelling Bring My Love to Poland voor te bereiden, een muziektheatermonument over de inzet van Poolse paratroepers tijdens de Slag om Arnhem. Helaas is er in het hele land, en ook in de regio Herveld-Andelst, een snelle stijging te zien van het aantal corona-besmettingen. Om het publiek, de cast, en de vele vrijwilligers van de stichting tegen het besmettingsgevaar te beschermen, heeft Stichting Music besloten om alle voorstellingen uit te stellen. Als de situatie het toelaat, vinden de voorstellingen plaats op donderdag 27 januari 2022 tot en met zondag 30 januari 2022.
Toon Veens, de voorzitter van Stichting Music, is teleurgesteld maar staat achter het besluit: “Ondanks dat de gemeente groen licht gegeven heeft voor onze theatervoorstelling vinden wij het risico op besmetting te groot. Wij moeten onze verantwoordelijkheid nemen en kiezen voor veiligheid. Hiermee reageren we ook op vragen uit ons publiek, of het wel verantwoord is nu door te gaan met deze voorstelling.”

Wie kaarten gekocht heeft voor een van de voorstellingen ontvangt spoedig bericht. Ondertussen wordt er in het Music Theater hard doorgewerkt. De spelers, het orkest en de vrijwilligers zijn 120% gemotiveerd om er in januari alsnog een geweldige voorstelling van te maken!